Založ si blog

Archív: júl, 2020

Život pred sebaprijatím II.

Z pôrodnice som odchádzala šťastná prešťastná, s vytúženým malinkým synom na rukách, o 13 kg ľahšia (neviem ako je to možné, možno tým že som bola vo fáze ,,rodím´´ až 3 dni, za ktoré som do seba okrem infúziek takmer nič nedala a po sekcii som mala nariadenú diétu.) Po príchode domov, ešte ubolená, som sa zaraďovala do nového života. Prvé problémy na seba […]

Pokračovanie článku

Život pred sebaprijatím I.

Čaute. Ako som vám na mojom IG sľúbila, dnes je tu ďaľší článok o tom, aká bola moja cesta doteraz a ako som sa dostala až ku viac ako miernej nadváhe. Keď sa na to spätne pozriem, vždy som mala problém s nejakými kilami navyše. Už na základke som bola tučko bombička, neskôr už jedna z tých najvyvinutejších a pevnejších, hoci vtedy to bolo viac na smiech ako […]

Pokračovanie článku

Úvodník

Ahojte. Najskôr vás chcem privítať na mojom novom blogu, som rada, že ste si našli čas na prečítanie úvodníka a venovali mi tak to najcennejšie, čo máte – svoj čas. Ako vždy a všade hovorím a píšem, že nie som odborník, len laik. Úplne obyčajná žena, partnerka a v neposlednom rade matka, ktorá si vstúpila do svedomia a začala robiť všetko preto, aby sa cítila […]

Pokračovanie článku
Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

Ministerstvo kultúry vyzvalo Budmerice na vypratanie kaštieľa, obec postoju rezortu nerozumie

17.04.2024 14:32

Využívanie nehnuteľností, pozemkov a ďalších priestorov v okolí kaštieľa sa môže stať predmetom súdneho sporu.

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

Medzinárodný škandál v Bruseli a veľké víťazstvo euroskeptikov. Konferencia nacionalistov napokon pokračuje

17.04.2024 18:25

Konferencia nacionalistického a euroskeptického tábora sa koná len niekoľko týždňov pred júnovými voľbami do Európskeho parlamentu.

ONLINE: Ukrajinské údery na Kryme a v Rusku boli skvelo skoordinované, napáchali značné škody, oceňuje ISW

ONLINE: Ukrajinské údery na Kryme a v Rusku boli skvelo skoordinované, napáchali značné škody, oceňuje ISW

18.04.2024 06:00

EÚ by mala Ukrajine urgentne poskytnúť protivzdušnú obranu a urýchliť a zintenzívniť vojenskú pomoc vrátane delostreleckých nábojov a rakiet.

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

VIDEO: Fiala ešte nevie, či Česko využije slovenské peniaze na muníciu pre Ukrajinu

18.04.2024 06:00

Slovenská vláda sa nepripojila k iniciatíve Prahy, keď sa kabinet Petra Fialu usiluje nakúpiť delostrelecké granáty pre Ukrajinu.

robtopreseba

PRE SVOJE BUDÚCE JA

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 3834x
Priemerná čítanosť článkov: 1278x

Autor blogu

Archív